De laatste tijd is de Mach 12 ook mijn favoriete raceschoen geweest. Ik eindigde als tweede in een kleine, lokale 5K in hen (mijn beste finishplaats ooit), en ik zette begin juli een PR van 4 mijl op een zeer heuvelachtige baan. Hun lichte gewicht en lage rit maken ze een ideale schoen om snel te rennen! De Brooks Mach 12 is een superlichte, Adidas Ultra Boost Damen goed uitziende schoen die goed is ontworpen voor snelheid - met mijn recente raceprestaties als indicatie, heeft hij zich zeker bewezen naar mij. In een markt waar zogenaamde 'minimalistische' schoenen overal verschijnen (veel kost meer dan $ 100), in staat om een ??low drop-schoen te kopen die dicht bij de grond is gebouwd voor minder dan $ 50 (zie Running Warehouse-link hieronder) maakt de Mach 12 een geweldige keuze voor iedereen die met minder schoenen wil experimenteren www.tobiasstiftung.de zonder de bank te verbreken. Wie weet, zoals sommige van mijn vrienden hebben ontdekt met de Mach 11, kun je gewoon besluiten dat je niets meer nodig hebt! Ik ben er op dit punt redelijk van overtuigd dat hardlopers zo ongeveer alles zullen doen om hun Nike Air Max 95 Dames kilometers te maken. Met dit in gedachten wilde ik beschikken over de vindingrijkheid (en misschien een beetje krankzinnigheid, maar wie ben ik om te praten nadat ik afgelopen weekend 15 mijl in tennisschoenen heb gelopen?) Van een lokale hardloopvriend uit New Hampshire. hier in de zomer zijn hertenvliegen. Ze zijn een grote ergernis wanneer je het bos binnenkomt, en advies over het omgaan met hen varieert van het steken van een varenblad in je hoed zodat het zich verticaal vanaf je hoofd uitstrekt (blijkbaar streven ze naar de hoogste plek, en je ziet eruit als een gek persoon terwijl je rent), of het meer gebruikelijke Nike Air Max Tavas Damen advies Adidas Superstar Mujer om simpelweg "sneller te rennen". Nou, mijn vriend Jim plaatste net een foto op Facebook met een klein apparaatje dat hij maakte om met de vliegen om te gaan zodat hij kon blijven krijgen in zijn runs op zijn favoriete paden. Hij bekleedde een plastic beker met wat plakkerig spul genaamd Tanglefoot, spelde het aan zijn rennende hoed en vertrok door het bos. Dit is wat hij te zeggen had: "Eén" trollen hertenvliegenval Nike Air Max 90 Damen "+ één langzaam joggen op de lokale paden = 50+ hertenvliegen, DODE !!! Dwaas, leuk en effectief. Ik zal nu mijn geliefde paden terugwinnen, thankyouverymuch. ”Het fotografische bewijs is hieronder - ik zou graag horen wat zijn vrouw hierover te zeggen had! Vorige week plaatste collega-lopende wetenschapper / blogger Steve Magness een lange, grondige post waarin hij zijn gedachten over 'How to Run'. Een van de dingen die ik interessant vond aan zijn functie was zijn discussie over het gebruik van Nike Air Max 95 Donne 'signalen' om de loopvorm te verbeteren. Vaak, zoals Magness toegeeft, zijn de signalen een overdrijving van wat er in werkelijkheid gebeurt, het doel is om een ??loper van vorm te laten veranderen in de gewenste richting door te denken in termen van een signaal dat het werkelijke doel voorbij schiet. Als voorbeeld, hier is wat Magness Nike Air Max 90 Hombre te zeggen heeft over signalen die worden gebruikt met als doel een loper te krijgen om hun pas te verkorten (om overstappen te voorkomen - meer hierover hieronder) en een meer voetvoet voorvoet / voorvoet aan te nemen "Soms helpt het bij het geven van signalen benadruk het punt, zoals het vertellen van een hardloper het gevoel te hebben dat hij zijn voeten achter zich neerlegt bij het corrigeren van de voetaanval. Omdat "normaal" onjuist is, zoals reiken en in de hiel slaan in dit voorbeeld, is in eerste instantie soms overcorrigeren noodzakelijk. , dat is wanneer een hardloper voor het lichaam uitsteekt met de leidende voet en (meestal) hiel slaat met een uitgestrekte poot (ik moet benadrukken Nike Air Max Classic BW Dam dat overstappen en hiel slaan niet noodzakelijkerwijs altijd met elkaar verbonden zijn). Overstriden is gekoppeld aan het genereren van remkrachten en vertraging van het lichaam bij voetaanvallen, waardoor de effici?ntie wordt verminderd en mogelijk het risico op letsel wordt verhoogd als gevolg van een schok die op het been wordt overgebracht. Hoewel er een debat is over veel aspecten Nike Air VaporMax Mujer van hardlopen, is het vermijden van overstappen een ding waar de meeste mensen het over eens lijken te zijn (hoewel sommigen zich afvroegen of we zelfs een nauwkeurige definitie van overstappen hebben). Terugkerend naar Steve's keu, is de realiteit dat de hardloper nooit "de voet achter zich laat", maar bewust aan deze keu denken kan de hardloper helpen dichter bij zijn Nike Air Max 270 Femme massamiddelpunt te landen en de gevreesde overstroming te vermijden.