"Waarom is iedereen woedend over het verhogen van de pas? Omdat, zoals ik al eerder heb opgemerkt, de meeste recreatieve hardlopers gewoon overstag gaan, wat kunstmatig een zeer Nike Air Max 90 Mujer lage pas maakt. Waarom? Omdat de voet zo ver voor het centrum van de mis uitsteekt dat het een tijdje duurt voordat je lichaam eroverheen staat en klaar is om zich af te zetten. Dus wanneer een vormende coach zegt dat hij de pas naar X moet verhogen, wat uiteindelijk gebeurt, probeert de hardloper zijn pas te verhogen, hij hakt een stapje verder door eerder zijn voet neer Nike Air Max 270 Femme te zetten en dichter bij zijn centrum te landen massa, waardoor het oversturen wordt verminderd. Daar is helemaal niets mis mee. Waar we fout gaan, is in de logica dat de toename van de pasfrequentie de sleutel is. Nee dat is het niet. Het is de eliminatie van het oversturen. Het gebruik van de keu om de pasfrequentie te verhogen, is een manier voor coaches / hardlopers om het slaan van de hiel te verminderen. "Het punt dat Steve probeert te maken is dat overhalen Nike Air Max 95 Femme het kwaad is dat we proberen te corrigeren door de cadans te manipuleren. Met andere woorden, het verhogen van de cadans is niet het doel op zich en het is eerder een middel om het doel van het elimineren van de overstijging te bereiken. Wat is overweldigend? Gedefinieerd eenvoudig, het loopt op zo'n manier dat je naar voren reikt met het onderbeen en zwaar op de hiel Nike Air Max 270 Donne terechtkomt (meestal) met een verlengde knie. De vier afbeeldingen hieronder tonen allemaal te veel lopers tijdens het 10K-teken van de Manchester City Marathon van 2009 - alle vier tonen het exacte moment van het eerste contact tussen de voet en de grond. Wat we uiteindelijk willen, is vermijden om met het onderbeen uit te reiken. en voorkom zo dat je op de hiel landt met een verlengde knie. Ryan Hall vanaf de markering van 17 mijl van de Boston Marathon van Nike Air Presto Mujer 2010 is een goed voorbeeld van een niet-overhaalde gang met een landing op de middenvoet, een gebogen knie bij contact en een min of meer verticaal onderbeen. Het huidige denken is dat toenemende cadans helpt om verminder het overhalen omdat het je dwingt om het voetje lager neer te zetten en dichter bij het zwaartepunt. Amby bespreekt dit ook in zijn post en zegt: "Dicharry gelooft dat het belastingsniveau belangrijk is, maar niet noodzakelijkerwijs een voetstap. Hij Nike Air Max 2017 Mujer wil gewoon dat hardlopers op hun hoede zijn om te overwinnen, dat wil zeggen, lopen met een lage paslengte die resulteert in het plaatsen van de voet voor het middelpunt van de massa. "Met andere woorden, reiken met het been is slecht, en een toenemende cadans kan ons helpen vermijden dat doen. Laat me herhalen - overdrijven is wat we proberen te voorkomen door www.aquarillon.fr cadans te manipuleren. Als je niet overstuurt, is het misschien niet verstandig of noodzakelijk om de cadans te manipuleren. Afgezien van de hierboven genoemde observatie van Max Donelan, is de verhoogde paslengte meestal gecorreleerd aan de toegenomen paslengte, ik vermoed dat een langere lengte mogelijk te wijten is aan een grotere heupextensie op de achterkant in plaats van het reiken naar voren als we een trapfrequentie krijgen. Ik moet misschien mijn camera laten Adidas Superstar Femme afvuren om met deze hypothese te experimenteren - meer reden voor mijn buren om te denken dat ik gek ben! Wat snelheid betreft, lijkt het vrij duidelijk dat paslengte en loopsnelheid samenwerken om de rijsnelheid te verhogen. Van welke van de twee wordt vertrouwd, aangezien het primaire mechanisme enigszins van persoon tot persoon en met verschillende snelheidsbereiken Nike Air Max 270 Womens kan vari?ren. Zoals zo vaak gebeurt met mij, wanneer ik dit soort dingen ga bespreken, voel ik de behoefte om op mezelf te experimenteren. Ik heb een Wahoo Footpod die synchroniseert met mijn Garmin Forerunner 305 en geeft de pasfrequentie in realtime weer, dus ik heb mijn cadans op mijn pistes te laat gevolgd om te zien wat ik onderweg doe. Ik heb gemerkt dat mijn cadans ongeveer 186 schreden / minuut fluctueert over een vrij breed bereik van snelheden, van Nike Air Max 95 Mens ongeveer 7: 00 / mijl tot ongeveer 9: 00 / mijl. Wanneer ik echter sneller dan een tempo van 7:00 druk, stijgt mijn pas-rate en ik heb gezien dat het zo hoog als 200 kwam toen ik echt het tempo begon te pushen. Wat dit me vertelt is dat ik voor het grootste deel van mijn eenvoudige tempo hardloop, de snelheid regel door de paslengte aan te passen, maar als ik snel wil Nike Air Max 95 Femme gaan, verhoog ik mijn omzet en hef ik de cadans op. Ik was hier nooit van bewust totdat ik het echt had gemeten. Voor visueel bewijs is hieronder een grafiek van een recente run met de cadans in een loop van 7 mijl - kunt u de twee keren zien dat ik het tempo onder 7:00 min / mijl duwde?