Ik heb geen geheim gemaakt van het Nike Air Max 90 Mujer Negras feit dat de Brooks Launch een van mijn favoriete hardloopschoenen is (disclaimer - ik ben lid van BrooksID). Ze droegen me naar een PR in de Disney Marathon (misschien gewoon toeval, maar ik denk graag dat ze een rol hebben gespeeld!), En mijn eerste en enige paar tot nu toe heeft enkele honderden mijlen op hen en ze zijn nog steeds in mijn normale rotatie . Een van mijn favoriete dingen over de lancering is het vurige rood / oranje kleurenschema (zie afbeelding rechts in de zijbalk), maar net als alle goede dingen lijkt het erop dat er een einde aan komt. Brooks heeft een nieuw zwart Nike Air Max 270 Homme / nachtleven-kleurenschema voor de mannenlancering uitgebracht (dezelfde schoen, alleen verschillende kleuren) en het Nike Air VaporMax Womens lijkt erop dat het rood / oranje wordt stopgezet (corrigeer me alsjeblieft als ik het mis heb!): Een paar dagen geleden heb ik Nike Air Max 95 Mens schreef een bericht over een nieuwe schoen die Nike had uitgebracht genaamd de Nike Sneakerboat II. Het is eigenlijk een waterschoen / aqua-sok waarvan ik dacht dat het wat potentieel zou kunnen hebben als een minimalistische hardloopschoen. Nou, ik ging door en kocht een paar Sneakerboat II's (kostte me slechts $ 40), en ze kwamen net gisteren aan. Hier zijn een paar eerste indrukken na er vanmiddag in rond te hebben geschoten Vergelijking van Target-waterschoenen (links), Nike Sneakerboat II (midden) en Vibram Fivefingers KSO (rechts). Let op de bredere toebox in de Sneakerboat ten opzichte van de Target-waterschoenen. 4. Ik draag een 10 in de meeste schoenen, en maat 10 past perfect. Als ik een halve Adidas Superstar Femme maat was, is het moeilijk om te zeggen of ik zou aanraden om hoger of lager te gaan, omdat ze niet in halve maten komen - ik zou Nike Air Max 270 Femme waarschijnlijk neigen naar de juiste maat, omdat ze nauwsluitend zijn. Dat gezegd hebbende, mijn VFF KSO's zijn een beetje groot voor mij, en ze zien er iets korter uit dan de Sneakerboat II in de bovenstaande afbeelding. V Ze zijn vandaag onderweg naar het teeballspel van mijn zoon en naar de supermarkt. Ze zijn zeer comfortabel en voelden zich geweldig op grind, gras en rotsachtig vuil. Precies genoeg zool om lopen op grind en rotsen draaglijk te maken. Ze zien eruit als bijna een driewegkruis tussen een kledingschoen, sneaker en aquasok. Anders, maar lang niet zo opvallend als Vibrams (waarover ik laatst werd gestopt en 2-3 keer in het winkelcentrum werd ondervraagd, inclusief door het gehele personeel www.jamlikhalsavast.se bij Finish Line). Als je de rode veters verwisselt met een paar bruine, kun je waarschijnlijk wegkomen met het dragen van deze www.armagilus.fr als een casual werkschoen (denk dat dat enigszins afhangt van waar je werkt!). Wat ik het meest vreemd vind aan de Sneakerboat II is dat ze misschien een meer "op blote voeten lijkende" hardloopschoen dan de gratis lijn van oxymoronic "op blote voeten schoenen" die Nike de laatste tijd zo sterk promoot. Begrijp me niet verkeerd, ik ben dol op mijn Free 3.0's, maar alle Nike Free's hebben tot op zekere hoogte een verhoogde hiel, terwijl Sneakerboat II dat niet doet, wat alleen al betekent dat je waarschijnlijk meer middenvoet of voorvoet toeslaan. Een extra woord van waarschuwing zal ik toevoegen - als je besluit om deze schoenen eens te proberen, denk ik dat ze, gezien het ontbreken van hielkussen, een langzame Nike Air Max Classic BW Femme inloopperiode vereisen om letsel te voorkomen voor diegenen die niet gewend zijn te rennen in dit soort schoenen - dezelfde www.braderiekwadijk.nl voorzichtigheid is van toepassing op schoenen zoals de Vibram FivefingersChristopher McDougall begon zijn razend populaire boek "Born to Run" met een vrij eenvoudige vraag: "Hoe komt het dat mijn voet pijn doet?" Dit leidde hem op een zoektocht die hem uiteindelijk tot de conclusie bracht dat loopschoenen het probleem waren, en dat hij beter zijn gewone schoenen weggooide en op blote voeten liep of in iets minimalistischers zoals de Vibram Fivefingers. Als je het afgelopen jaar helemaal op hebt gelet, ben je je waarschijnlijk goed bewust van de gevolgen van McDougall's boek, en of je zijn aanpak leuk vindt of niet, het zou moeilijk zijn om te argumenteren met het feit dat hij meer heeft gedaan om een discussie Nike Air Max 270 Damen Rosa op dit gebied stimuleren dan academische onderzoekers of medische professionals (of professionals die trouwens werken) www.tamarastein.co.uk waar we doorgaans naar op zoek zijn voor begeleiding als het gaat om het nemen van beslissingen.