Jeg l?b n?sten ikke dette l?b i dag. Faktisk, hvis det var op til min kone, ville jeg have v?ret hjemme. Jeg har skubbet mig virkelig h?rdt i det seneste p? mine l?b, og sandsynligvis lavet mere speedwork end jeg burde. Efter en 5K Adidas Superstar Womens sidste weekend, efterfulgt af 2 miles barfodet dagen efter, og derefter en n?sten fuld indsats spejdning af Bridgton 4 p? 4. kursus tidligere i ugen, f?lte mine ben absolut skud. Jeg pr?vede et let l?b p? fredag ??og blev reduceret til en l?betur p? grund af tr?thed og afviklede kun ca. 4,5 af de planlagte 7 mil, som jeg planlagde at l?be. Tingene s? ikke godt ud med et l?b, der Nike Roshe Run Mujer truede 2 dage senere. For at g?re tingene v?rre, efter at spejderk?rsel i det kuperede kursus i Bridgton i et sub-7: 00-tempo onsdag begyndte jeg at f?le en ?mhed over ydersiden af ??min venstre side kn? - det fort?llende tegn p? ITBS. Un?dvendigt at hamre p? bakkerne p? tr?tte ben var en meget d?rlig idé. Jeg havde en d?rlig sag med ITBS for mange ?r siden p? grund af et d?rligt par sko, og jeg ved, hvor ?del?ggende det kan v?re, s? jeg vidste, at jeg var Nike Air Max 90 Femme Rose n?dt til at v?re forsigtig eller risikere at s?tte mig ud l?ngere end jeg m?ske kunne h?ndtere - derfor opfordrer min kone til at springe l?bet over. Jeg er sv?r og har set frem til dette l?b i lang tid - det var det f?rste l?b, jeg nogensinde har l?bet, og jeg var fast besluttet p? at pr?ve en 4-mile PR, der stod kl. 26:04 og blev sat i det samme l?b for 2 ?r siden. Efter at have k?rt nogle barfodsskridt p? indk?rslen med min s?n i g?r, syntes ?mheden at have ebbet lidt ud, s? jeg besluttede at g? efter det. Jeg v?gnede op her til morgen til den hotteste dag i ugen hidtil, men jeg f?lte mig ok . Min far og b?rn ledsagede mig til l?bet, hvilket altid har v?ret held og lykke for mig i fortiden (mine 5K og marathon PR'er blev begge sat i l?b, hvor jeg m?dte dem i slutningen). Har ikke tid til at komme i en fuld opvarmning, men jeg Nike Air Max Classic BW Femme tog et par skridt p? startlinjen for at bryde en sved (var ikke h?rdt i de n?sten 80 graders temp. Kl. 8:00) og ventede n?r fronten p? starter pistolen til at g? af. For dem, der m?ske spekulerer p?, var jeg if?rt mine nye Brooks Mach 12'er for andet l?b - for at elske disse sko. Det udfordrende ved Bridgton-banen er bakkerne. Den f?rste mil er hurtig, men der er to markante bakker ved kilometer 1,1 og kilometer 2,1 (se kursush?jdeprofil ovenfor). Min plan var at Nike Air Max Classic BW Dam l?be den f?rste kilometer i et lavt 6:00-tempo, lette betydeligt p? de kuperede midtmile og derefter afslutte s? st?rkt som jeg kunne p? den sidste ned ad bakke med alt hvad jeg havde tilbage. Da det viser sig, udf?rte jeg denne plan perfekt, og strategien fungerede. Jeg startede hurtigt som s?dvanligt og lette derefter i et behageligt hurtigt tempo for den f?rste kilometer www.goulvenbazire.fr (split = 6:07). Da jeg ramte den store bakke ved kilometer 1,1, begyndte jeg at stille sp?rgsm?lstegn ved mig - jeg f?lte mig ikke god, og mit sind sagde, at jeg bare skulle stoppe. Jeg fortalte mig selv, at jeg bare kunne bremse s? meget som n?dvendigt i op ad bakken og redde mine ben til senere i l?bet. At kende kurset hjalp godt, og jeg vidste, at smerten kun ville vare i cirka en tredjedel af en mil. Jeg likviderede med at afslutte mile 2 i 6:51, hvilket Nike Air VaporMax Femme var mere eller mindre p? m?l, s? mit tempo var omkring hvor jeg havde brug for det for at v?re p? trods af min f?lelse af forest?ende undergang. Tempo og h?jdeprofil fra Bridgton 4 p? 4. Road Race . Utroligt hvor godt de matcher! I mile 3 begyndte jeg at blive komfortabel, og bjergene virkede ikke s? d?rlige. Jeg dumpede vand p? hovedet ved et par vandstop for at bek?mpe Nike Air Vapormax Womens varmen og pl?jede nogle af de mindre bakker op p? et godt klip. Jeg fandt, at jeg passerede flere mennesker end at passere mig selv, og jeg tror, ??at kombinationen af ??bakker og varme tog deres vejafgift p? mange l?bere. Jeg form?ede at barbere nogle sekunder fra mit tempo i kilometer 3 og afsluttede det i 6: 38. Jeg vidste, at kilometer 2,5 markerede slutningen af ??de store bakker, og da jeg kom til det punkt, var jeg glad for at opdage, at mine ben f?lte det Nike Air Max 95 Femme> godt, og endnu vigtigere var der overhovedet ingen smerter i mit kn?. Jeg besluttede at lade det flyve og se, hvad der ville ske. Det lykkedes mig at s?nke mit tempo tilbage i det lave interval p? 6:00, og s? mit gennemsnitlige samlede tempo dyppe under 6:30 min / mile-m?rket, der bet?d en ny 4-mile PR. Det var jeg fast besluttet p? at holde. Omkring 3/4 af en mil fra m?l Nike Air Max 90 Mujer passerede en l?ber mig, og jeg var overrasket over at se, at det var den samme fyr, der passerede mig i den sidste mil sidste weekend for at vinde Global Benefit 5K - yderligere bekr?ftelse af, at han er en st?rk efterbehandler!