Jeg f?r en hel del sp?rgsm?l om l?besko og l?begang via e-mail, nogle af dem kan jeg svare p?, andre som jeg ikke kan. Jeg pr?ver at v?re ?ben og ?rlig om mine begr?nsninger ved at besvare sp?rgsm?l, og hvis et sp?rgsm?l Nike Air Max 95 Mujer str?kker sig ud over min viden eller erfaring, vil jeg sige det. S?dan var tilf?ldet, da jeg modtog f?lgende sp?rgsm?l i en e-mail for en uge siden fra en l?ser ved navn Angela: “Jeg har en forskellelse i benl?ngde (LLD) p? 1,3 cm (bekr?ftet af benl?ngdeunders?gelse med Adidas NMD Femme r?ntgenstr?ler), og min podiatrist ?nsker, at jeg altid skal have en h?l-lift p? den kortere side. Jeg er i stand til at b?re en 5 mm lift uden meget ubehag, men det begynder at skade min ankel. Er det meningsl?st at b?re 5 mm-l?fteren, n?r jeg k?rer, hvis jeg lander midtfod? Jeg vil gerne have alle oplysninger, du har om LLD og midtfodslanding, eller hvis du kender til nogen, der k?rer i Newton eller andre minimale l?besko, der har en ?gte LLD, og ??om de b?rer liften eller ikke, mens de l?ber. Jeg vil bare ikke ?del?gge min Achilles eller for?rsage andre kv?stelser, Nike Air Max 90 Damen da jeg bruger en lift. ”S? vidt jeg ved, har jeg ikke en afvigelse i benl?ngde i benl?ngde (jeg er aldrig blevet testet), heller ikke har jeg talt med alle, der g?r f?rsteh?nds. Jeg tilb?d at sende Angelas sp?rgsm?l her p? bloggen i h?b om, at nogen derude muligvis kunne Nike Air Max 270 Dames hj?lpe hende. Hvis du har nogen erfaring med Angelas situation, opfordrer jeg dig til at give en kommentar - hun ville s?tte stor pris p? det! Desv?rre som dig har jeg ingen fortrolighed med den passende behandling for en person som Angela med det ene ben v?sentligt kortere end det andet. Imidlertid er min helt amat?r intuition at v?re enig med hendes perspektiv om, at et h?ll?ft faktisk ville g?re meget vanskeligere konsekvent at lande midtfoden (da hendes kortere ben med h?lel?ftet n?dvendigvis ville v?re mere vinklet p? jorden end den anden fod. ) Derfor Nike Air Max 1 Donne ser det ud til, at hun skulle tale med sin fodl?ge om en alternativ l?ft / pude, der ideelt set fuldt ud ville fylde hele hendes s?le fra h?l til t? for at bevare et sammenligneligt h?l-til-t?-fald p? begge f?dder (mens henvender sig til hendes l?ges forst?elige bekymring i www.abimurabiluz.es fors?get p? at forhindre alle de ugunstige kompensationer) .Angela skulle pr?ve Somnio l?besko. Skoene kan tilpasses ved hj?lp af et 3-komponentsystem med variabel d?mpning, varuskiler og forskellige bueh?jder. Med Somnio kan hun t?tte mellems?len i det kortere ben og tilf?je mere varus til Nike Air VaporMax Damen det kortere ben for at kompensere for LLD. Dette er mere effektivt end at tilf?je en lift p? grund af den j?vnere overgang. Tidligere i ?r monterede jeg en kvinder, der havde skoliose, hvilket skabte en LLD. Hendes h?ll?ft var ubehageligt. Vi var i stand til at tilf?je 6 www.aadkruiswijk.nl mm (medicinsk gr?nse) til det kortere ben, mens vi tilf?jede et 65 durometer til at afstive mellems?len. Det var ikke perfekt, men hun var i stand til at l?be op til 4-5 dage om ugen. Tjek dem ud, n?r jeg er begyndt at falde bag p? mine produktgennemgangsforpligtelser, s? jeg t?nkte, at jeg ville kombinere et par stykker i et enkelt indl?g, da de er relativt korte og lette, og ikke n?dvendigvis berettiger en fuld post, som nogle g?r. af mine mine mere dybtg?ende produktanmeldelser. I dette indl?g gennemg?r jeg tre produkter, som fabrikanterne har sendt til mig Nike Air Max 97 Donne for at pr?ve dem i l?bet af de sidste m?neder. Stuffitts er et simpelt produkt med et simpelt form?l - de t?rrer v?de sko ud og f?r dem til at lugte dejligt. I det v?sentlige er Stuffits lidt "f?dder" af stof, der er fyldt med absorberende materiale og cedertr?sp?n (cedertr?et Nike Air Max 90 Mujer kan udskiftes). Du stikker dem i dine sko efter en l?b, vandretur osv., Og de absorberer fugt fra skoen. De findes i forskellige st?rrelser til at rumme f?dder i forskellige st?rrelser, og Stuffitts-folkene var venlige nok til at sende mig et par st?rrelser, s? jeg kunne bruge dem b?de i mine l?besko og min Vibram Fivefingers (VFF-stank kan v?re et stort problem!). For et produkt som Stuffitts er det centrale sp?rgsm?l simpelthen, om de fungerer. Mit svar er absolut - jeg bruger dem ofte (hvilket er m?rket for ethvert godt produkt), og som regel kan de t?rre www.tamarastein.co.uk mine sko ud over nat (jeg har h?rt, at balled up aviser fungerer s? godt, hvis du er i billige alternativer, men har ikke pr?vet det selv). De kommer med en stropp, der kan forbinde dem sammen, og ofte skubber jeg dem i skoene og h?nger dem via stroppen p? et d?rh?ndtag. Nike Air Vapormax Dames Hvad ang?r lugtstyring, lugter mine sko kraftigt af cedertr? efter en nat beboet af en Stuffitt. Mit overl?bende l?besko er et centralt sted i mit hus, og jeg er ikke blevet talt med om nogen lugtproblemer af min kone, s? m?ske kan jeg give ?ren til Stuffitts for det. Alt i alt et godt lavet produkt, der g?r, hvad det reklameres for at g?re.