En ven p? Twitter sendte i g?r en note, hvor han spurgte, om nogen havde pr?vet flasken p? billedet til venstre, Hydrapak Gel Bot. Tilsyneladende giver denne flaske dig mulighed for at opbevare b?de v?sker og gel i én enhed (ser ud som om gelen g?r i den indre lyser?de / r?de kapsel), hvilket muligvis g?r fugt og br?ndstof p? flugt (eller p? en cykel) lidt mere praktisk. Mit eneste sp?rgsm?l er, hvordan man holder vandet koldt, men gelen varm nok, s? det flyder fra dysen - jeg formoder, at vanding af gelerne lidt kan Nike Air Max 270 Homme fungere. Jeg ville v?re interesseret i at h?re, om nogen har pr?vet Nike Air VaporMax Femme Gel Bot, og hvad deres tanker er. ”?rsagen til at jeg virkelig begyndte at k?re var til meditative form?l. Jeg ville v?lge et problem at have i hovedet, mens jeg k?rer. Ikke med det form?l at l?se det, men med det form?l at f? det til at hoppe derinde. Som n?r du siger, at du skal sove p? det; Jeg vil k?re p? det. P? et tidspunkt senere falder en l?sning ud. ”Idéen om, at mennesker skal k?re med et mere midtfod / forfods strejke ser ud til at have taget et godt greb i visse dele af det l?bende samfund. Selvom sp?rgsm?let om, hvor midtfod / forfodet strejke faktisk er en mere effektiv l?bestil, eller mindre sandsynligt vil resultere i kv?stelser end h?lstrejse, forbliver ?ben (efter min mening har videnskaben ikke helt besvaret dette endnu), racing for at l?gge flere Adidas Superstar Dames “minimalistiske” sko, der h?vder at g?re det lettere for denne type Nike Air Max 90 Dam fodspor. En af de nyeste “midfoot-for-foot” -sko er Saucony Kinvara. Jeg har ikke set Kinvara personligt, men Saucony har konstrueret skoen til at have et relativt lille h?l-til-t?-fald (forskellen i mellems?lsh?jde mellem h?l og forfod), hvilket skulle hj?lpe dem, der ?nsker at eksperimentere med en mere midtfod -Fod for l?bestil. N?r det er sagt, ser det ud til, at Kinvara faktisk vil have en lidt tykkere forfod end de fleste undervisere (som typisk er omkring 12 mm) - dette kan v?re et afkrydsningsfelt for nogle hard-core minimalistiske l?bere, der gerne vil v?re t?ttere p? jorden i deres sko , men kan appellere til dem, der leder efter et billigere alternativ til at l?be i sko som dem, der er lavet af Newton (jeg lavede et sp?rgsm?l og svar p? midtfod / forfods-l?b Nike Air Max 90 Womens med Newton Running's Ian Adamson her). P? trods af at den er www.philshotton.co.uk mindre h?l, ser mellems?len p? Kinvara stadig ud til at v?re temmelig cushy (se produktbilleder over og nedenfor), som ogs? rynkes af minimalistiske l?bere. Dog er skoen meget let (7,7 oz), ser ud til at v?re meget ?ndbar, og den klassificeres som en neutral letv?gtstr?ner. S? selvom Kinvara ikke virkelig er minimalistisk i stil med Vibram Fivefingers, ser det ud til at v?re en forbedring p? nogle m?der i forhold til en mere traditionelt konstrueret l?besko (mindre h?l-t?-dr?be, letv?gt osv.). Interessant nok er forh?ndsvisningen p? af Running Warehouse Blog antyder, at Kinvara kan v?re Sauconons svar p? Brooks Launch, som i ?jeblikket er en af ??mine favorit sko til alle tidspunkter (du kan l?se min Nike Air Max Classic BW Femme anmeldelse af Brooks Launch her). Jeg ville v?re h?rdt presset for Nike Air Vapormax Womens at kalde Lanceringen en minimalistisk eller mellemfod / forfodssko, www.domoreso.fr eller endda en direkte konkurrent til Kinvara - den vejer under 10 oz, men den har stadig et 11 mm h?l-til-t?-fald (22 mm h?l / 11 mm if?lge Brooks) og er sandsynligvis den mindst minimalistiske sko, som jeg l?ber i regelm?ssigt (men det mindsker ikke min meget gunstige opfattelse af det - lanceringen f?rte mig til en maraton PR i Disney!). N?r det er sagt, hvis Kinvara klarer sig s? godt som lanceringen g?r for mig (Kinvara er lettere og har et lavere h?l-t?-forhold, har lanceringen en tyndere forfod p? 11 mm), s? er Saucony fans til en god forn?jelse. Jeg n?vnte ovenfor, min f?rste indtagelse er, at denne sko er mere som et billigere alternativ til Newton - det ville v?re interessant at pr?ve dem og Nike Air Max 90 Homme se, hvordan de har det i sammenligning (jeg har et par Newton Nike Air Force 1 Femme Sir Isaacs, som jeg bruger sparsomt - kunne ikke f?r ikke en god fornemmelse Nike Air Max 90 Herr for dem). Jeg har k?rt i Saucony-sko i fortiden med gunstige indtryk (jeg l?b min PR-halvmaraton PR-par i et par nu godt nedslidte, uden rotation af Saucony Fastwitch 2-racere)