Running Warehouse-bloggen er et godt sted at f? de seneste nyheder om kommende sko af sko fra de Nike Air Max 90 Mujer Negras forskellige store navnefabrikanter. I det seneste indl?g fort?ller Joe Rubio sin oplevelse p? Asics Gold Account Meeting, der for nylig blev holdt uden for Austin, Texas. Rubio rapporterer blandt andet, at det var tydeligt, at "Asics, som mange andre m?rker, tager tendensen mod minimalt fodt?j alvorligt og planl?gger fremtidig fodt?j til at reagere p? trenden." S? hvad har Asics op i ?rmet? Detaljer (og billeder) er sparsomme p? dette tidspunkt, men her er et par sko, man skal holde ?je med (alle citater er fra bloggen Running Warehouse af Joe Rubio): Asics Gel-Noosa Tri 6 - dette er ”en model hentet fra Australien designet til Tri-markedet. Det er baseret p? v?rkt?jet fra DS Trainer Nike Air VaporMax Mujer 14, og farverne er smukke derude. T?nk p? din 3-?rige, der l?gger forskellige farvede stykker Play-doh p? din sko og lader den st? i solen for at t?rre. Helt klart et blikfang. ”Nedenfor er et billede af Nike Air Max 95 Femme Gel Noosa Tri 5 (den forrige model) - han gr?d ikke: Tilsyneladende er skoen at se efter den nyligt ombyggede Asics Gel-Speedstar 5. Den har angiveligt en unik overdel, der vil kommer i flere farvekombinationer og rapporteres at v?re "superlys." Spekulerer p?, om dette er Asics-svar p? Saucony Kinvara? Det er sv?rt at vide p? dette tidspunkt, hvordan nogen af ??disse sko vil se ud, men det er godt at se en anden af de store spillere i skobranchen tager minimalistisk l?b alvorligt. Mit h?b er, at selv hvis den f?rste runde af sko fra disse virksomheder ikke opfylder, vil konkurrence opdr?tte innovation, og vi vil se flere og Nike Air Max 2017 Mens flere interessante designs vises p? markedet et sted nede p? vejen. Tilsvarende er sko, som man skal se efter, den nyligt ombygget Asics Gel-Speedstar 5. Den har angiveligt en unik overdel, der kommer i flere farvekombinationer og rapporteres at v?re "superlys." Spekulerer p?, om dette er Asics-svar p? Saucony www.domoreso.fr Kinvara? Det er sv?rt at vide p? dette tidspunkt, hvad nogen af ??disse sko vil v?re som, men det er godt at se en anden af ??de store spillere i skobranchen tage minimalistisk l?b alvorligt. Mit h?b er, at selv hvis den f?rste runde med sko fra disse virksomheder ikke opfylder, vil konkurrence opdr?tte innovation, og vi vil se flere og flere interessante designs vises p? markedet et sted nede p? vejen. Jeg siger ofte og ser det sagt af andre, at n?r vi kommer til at finde den perfekte l?besko, er vi alle et eksperiment. Jeg Nike Air Max 90 Femme vil ikke st? p? en soapbox og sige, at alle burde kaste deres high-tech sko, for for nogle kan dette bare v?re en d?rlig idé. Men hvis du er lidt eventyrlysten og er villig til at tage et sprang af tro, er det et sp?ndende eksperiment at pr?ve. Jeg ved ikke, at det har gjort mig hurtigere eller mindre s?rbar (men m?ske har den heller ikke udf?rt), men jeg tr?ster mig med, at jeg fra tid til anden (oftere end ikke i disse dage) tillader min krop for at fungere, hvordan det var beregnet til at fungere (dvs. uden et massivt Nike Air VaporMax Womens h?ll?ft) .Det vil snart blive introduceret af GoLite Footwear ("zero-drop" betyder ingen h?ll?ft, s? h?len og forfoden sidder i det samme plan som forfoden, n?r du er i skoen). Disse sko, der indeholder det, som GoLite www.aadkruiswijk.nl kalder "BareTech Technology", har en r?kke designfunktioner, der burde appellere til minimalistiske Nike Air Max 270 Womens l?bere, herunder den f?rn?vnte nul-drop-s?le (se mit tidligere GoLite-indl?g for flere detaljer). Efter lidt research og nogle hj?lp fra en l?ser (tak Charlie T.!), opdagede jeg, at GoLite Footwear havde hovedkvarter lige ved siden af ??mig her i NH, s? jeg kom i kontakt med dem for at bede om mere information om lineup. En GoLite-repr?sentant kom hurtigt tilbage til mig med et par lagerbilleder, og en pressemeddelelse, der beskrev en hel pakke nye sko i BareTech-lineup. Hun tilb?d ogs? at sende mig et testpar, som jeg skulle modtage engang i juli (f?lg med!). Baseret p? det store antal sko i den kommende BareTech-sortiment er det klart, at GoLite er en tro p? v?rdien af ??en nul-drop-sko, og at de g?r mere end bare at teste Nike Air Max 90 Femme Rose vandet med en enkelt model for at se, om det s?lger.