Jeg har v?ret en l?ser her i et par m?neder, og selvom dine poster normalt er meget tempererede, fair og tankev?kkende, kan jeg ikke komme bag 100 pushup-programmet for den enkle kendsgerning, at det er en dimension og derfor ikke en god styrketr?ning rutine p? egen h?nd. Jeg er ikke en l?ge, men min rudiment?re viden om tr?ningsfysiologi f?r mig til at krybe, n?r jeg t?nker p? Nike Air Vapormax Dames virkningerne af denne type program. Forst? Adidas Ultra Boost Damen mig ikke, at forkerte pushups er store, pushups er uvurderlige, jeg elsker at lave pushups (s? meget som man kan). Jeg er dog en fast tro p? at modst? muskelbalance, og for enhver styrkeopbygnings?velse, som du g?r, skal du ogs? g?re en styrkeopbygnings?velse for de modst?ende muskler. Dette sikrer, at dine muskler udvikler sig i forhold til hinanden og derefter ikke kaste din krop ud af justering p? grund af mangel p? styrke p? den ene side. Hvis alt hvad du g?r er pushups, mens dine brystmuskler vil blive meget st?rke (triceps, deltoids og abs sekund?rt), vil musklerne i ryggen ikke og vil derfor ikke have den kr?vede styrke til at holde dine skuldre i linje under den nye kraft pectorals ud?ver nu. Som et resultat kan dine skuldre muligvis begynde at rulle fremad og indad, hvilket vil www.tamarastein.co.uk have en negativ indvirkning p? din kropsholdning Nike Air Max 2017 Mens og ved at forl?nge din k?rende mekanik. Jeg er sikker p?, at jeg ikke fort?ller dig noget, du ikke allerede ved, men m?ske er det ikke alle l?sere, der g?r og derfor tror jeg, at en anbefaling af et program som dette skal ledsages af en ansvarsfraskrivelse eller i det mindste en note om, at der ikke er s?lvkugler eller genveje til en afrundet fysisk kondition. Det program er godt for mig i forbindelse med andre programmer . At v?re i h?ren, det er en nem m?de ogs? at f?lge med og udm?rke sig i de ting, jeg er testet p? og forblive i form. Det g?r jeg sammen med Pull up og Sit up-programmet. Jeg bruger ogs? 100 push-up-programmet og erstatter push-ups for dips. En dejlig m?de at bevare min styrke og kerne p?. Ogs? hvis du ikke kan lide v?gte, har www.goulvenbazire.fr Stew Smith nogle gode tr?ning / Nike Air Max 90 Herren artikler til l?bere, sv?mmere, men hovedsageligt Nike Air Max 90 Femme for alle i milit?ret eller enhver n?dhj?lp. De er gode v?rkt?jer til l?bere og triatleter, har jeg fundet. Et af mine vigtigste m?l med at skrive denne blog er at fremme variation i valg af l?besko, is?r sko, der m?ske klassificeres som reduceret eller minimalistisk. I betragtning af dette har jeg for det meste valgt at undg? at gennemg? sko, der vejer over 10 oz, eller som er stablet med pronationskontrol / stabilitetsfunktioner. Dette efterlader stadig et stort antal sko at v?lge imellem, og jeg har desv?rre ikke r?d til at k?be hver sko, der er p? markedet, og jeg har heller ikke tid eller evne til at l?be nok miles til at pr?ve dem alle ud (tro mig, jeg ?nsker jeg Skoen vejer 6,7 oz og ser ud til at have en relativt lav h?l (som ikke kender de www.artealjabiri.de faktiske faldtal) som en racing-flad. Adidas Superstar Femme Det er en sko, som jeg har kigget p? et par gange, hovedsagelig fordi det ser ud til at have v?ret skoen p? f?dderne af b?de Robert Cheruiyot og Meb Keflezighi i Boston Marathon 2010 (se videoen nedenfor for at se, hvad jeg mener er Zoom Streak 3 i aktion p? de f?rste og sidste l?bere, der passerer). Cheruiyot vandt Boston i ?r, og Meb vandt NYC Marathon sidste ?r - ikke et d?rligt p?tegningspar til en l?besko! Uanset hvor jeg sandsynligvis ikke f?r Meb eller Cheruiyot her for at skrive en anmeldelse, vil jeg henvise dig til den n?ste bedste mulighed - ven og kollega dailymile Teammedlem Caleb Masland (se billede til venstre). Caleb er en Nike-fan og en alvorligt hurtig l?ber (han l?b sub-3: 00 i Boston i ?r), og har lige skrevet en anmeldelse af sin oplevelse indtil videre med Zoom Streak Nike Air Max 270 Homme 3 p? sin blog, Becoming Bonkproof. www.jamlikhalsavast.se Her er et kort uddrag: Streak 3 er Nike's opdatering til Marathoner, s? de er beregnet til at have en blanding af lydh?rhed og holdbarhed. Jeg vil sige, at de generelt er sande til dette. De er ikke s? bl?de som Lunaracers eller en Saucony Kinvara (min anden nye sko ....), men de f?les meget lydh?re, fleksible og hurtige i overgangen. Jeg f?ler, at de ogs? klarer sig godt i l?bet af et halvt eller fuldt maraton