Min 6 ?r gamle s?n og jeg tilbragte en del af eftermiddagen i dag med at k?re barfodssk?d op og ned ad indk?rslen Nike Air Max Classic BW Femme foran et kamera. Jeg pr?vede at f? Adidas Campus Womens stillinger af h?jere kvalitet af min barfodfodtrike ved at bruge bev?gelsesudl?sningsfunktionen p? Casio EX-F1, og han besluttede at han ville v?re med. Mot slutningen af ??vores lille eksperiment foreslog jeg, at vi pr?vede at k?re "hurtigt ”Ved kameraet, den ene bag den anden. Hans svar gik noget i retning af ”N?r jeg g?r hurtigt, kan jeg godt lide at rejse mig p? t?erne!” Smart barn. Uanset hvad er billedet herunder af vores fodspor, der er skudt efter hinanden med mindre end et par sekunder fra hinanden. Som far, ligesom s?n p? den barfods forf?destrejke, vil jeg sige! Forfods strejke af min s?n (venstre) og mig (h?jre). Disse fotos blev taget med kun f? sekunder fra Nike Air Max 270 Femme hinanden, og vi l?b temmelig hurtigt (skulle ?nske, jeg havde haft min Garmin p?). Jeg var glad for at se, at jeg landede p? min forfod i n?sten hver pas, med Nike Air Max 270 Mujer et par midtfods strejke blandet ind (min s?n ser faktisk ud til at skifte ofte mellem midtfods og forfodslandinger, n?r man k?rer barfodet). Intet overhovedet sl?ende h?l, hvilket bestemt ikke altid er tilf?ldet, n?r jeg har sko! Nedenfor er en video smeltet sammen fra en serie p? ca. 30 stillbilleder i h?j opl?sning samt et par flere h?jopl?sningsbilleder af min barfods-fodspor. Hver gang i et stykke tid h?rer du en historie, der bev?ger dig p? en m?de, som f? andre g?r . S?dan f?lte jeg, da jeg lyttede til Phat Disney Geeks (ellers kendt som Byron) racerapport fra 2010 Disney Half Marathon om podcasten Running to Disney (af Gordon H.). Byrons historie om at afslutte Disney Nike Air VaporMax Mens Half efter at have mistet 70 kg fra starten af ??sin l?bende rejse i midten af ??2009 var s? f?lelsesladet som den var sejrrig, og jeg anbefaler st?rkt, at Nike Air Max 270 Damen du lytter til det - du kan downloade episoden her p? Itunes. Du kan ogs? l?se en race resap p? Byrons blog, Phat Disney Geek.Jeg var skuffet over at finde ud af, at Byron mere eller mindre stoppede med at l?be efter Disney, og afviklede genvundet det meste af den v?gt, han havde mistet. I et nyligt blogindl?g klager Byron ved at falde ned fra den l?bende vogn og beder om hj?lp til at holde sig ansvarlig for at blive frisk igen som forberedelse til en tilbagevenden til Disney i januar 2011. Her er Byron med hans egne ord: ”Jeg tror at jeg endelig har alle brikkerne samlet for at f? dette til at g? igen. MEN, jeg har brug for din hj?lp til at f? mig i gang og holde mig i gang. Fra www.domoreso.fr dem, der er villige, har jeg brug for den h?rde k?rlighed. For at holde mig ansvarlig over for det, jeg siger, jeg skal g?re, og hvad jeg skal g?re, Nike Air Max 90 Dames og for ikke at lade mig slippe af med at slakke af og frems?tte undskyldninger. ”S? jeg skriver dette i h?b om, at du m?ske stopper ved Byrons blog og tilbyde nogle nyttige opmuntringsord. Som nogen, der ogs? har foretaget en dramatisk personlig transformation gennem l?b (du kan l?se min v?gttabshistorie her), forst?r jeg kraften, som st?tte og motivation fra medl?bere kan give, og jeg ?nsker Byron det bedste p? hans fornyede rejse, og jeg h?ber, det vil du ogs?. For ca. seks m?neder siden offentliggjorde jeg et indl?g om 100 Pushups-programmet. Programmet blev udviklet af min ven Steve Speirs (fra bloggen Run Bulldog Run), og jeg er nu p? min tredje tur med det. Begge tidligere fors?g endte med Nike Air Max 95 Femme> fiasko fra min side (det bliver h?rdt i uge 5 og 6!), Men jeg er glad for at sige, at jeg nu officielt er en dag ind i uge seks i www.aquarillon.fr programmet. Med held og lykke lykkes det med at gennemf?re 100 p? hinanden f?lgende pushups engang i n?ste uge (det er programmets slutm?l)! Da jeg ikke har luksusen til at komme til et fitnesscenter eller en t?lmodighed til at r?re rundt med min justerbare h?ndv?gte, jeg kan ikke sige nok om, hvilket fantastisk program dette er - alt hvad du beh?ver er din krop og det ordinerede antal pushups, der skal gennemf?res p? en given dag (programmet opdeler tingene i 5-7 s?t). Jeg bruger iPhone-appen, som er meget praktisk, og min overkroppestyrke er forbedret til det punkt, hvor jeg lige har form?et at g?re 220 pushups efter mit l?b i dag (ikke fortl?bende) - det er mere end jeg nogensinde har gjort p? en dag i Nike Air Max 90 Womens hele mit liv!