Jag b?rjade omedelbart t?nka, "ja, Brooks Lansera det ?r!" Men han begr?nsade mig lite genom att styra mig mot n?gra alternativ som ?tminstone erbj?d en d?mpning. Vi b?rjade med den nya Brooks Ghost 3. Jag gillade dem, men de var lite tunga (v?gde in p? 11 oz.) Och lite tunna. Vi f?rs?kte sedan Mizuno Wave Rider 13. Definitivt l?ttare, och jag kunde s?rskilt m?rka den minskade h?jden p? h?len. Jag hade ett liknande intryck med Asics DS-Trainers. Men saker k?ndes fortfarande lite t?tt, och n?r jag n?mnde min oro f?r mina Nike Air Max 90 Femme t?naglar, Vince fr?gade "var det din pinky?" P? mitt "ja" svar, svarade han, "ja, d? beh?ver du en bred sko. ”Om skorna var f?r korta skulle du ha problem Nike Air Max 2017 Donne i stort?n. Jag hade aldrig ?verv?gt detta f?rut. Wow, vilket V8-?gonblick (och du skulle tro att min fotl?kare skulle ha p?pekat det f?r mig)! S? han tog fram Mizunos och Asics i 2E: s, och jag gav dem b?da ytterligare ett f?rs?k. L?t mig nu ange mina mindre n?tk?tt med Asics-skor - de g?r inte skosn?ren tillr?ckligt l?nga f?r att dubbelknuta, s? jag testade st?ndigt min Gel-1150. Och ja, jag vet att jag kunde s?tta in nya sn?ren, men se punkt 3. N?r de b?da k?nde sig liknande p? en provk?rning, gick jag med Mizunos. Och jag ska vara ?rlig, jag gillade hur de s?g ut. S? h?r ?r intryck efter cirka 30 mil p? Mizunos - vilken kontrast till mina tidigare skor. Du kan absolut k?nna v?gen Nike Air Max Classic BW Womens i dessa - i sj?lva verket k?nner jag att jag tar tag i v?gen n?r jag springer. Liksom m?nga saker i livet kan dock denna styrka ocks? vara deras st?rsta Nike Air Max 95 Femme svaghet - Jag ?r bekymrad ?ver hur de kommer att k?nna sig p? maratonavst?ndet. S? jag kommer att bygga upp avst?ndet l?ngsamt, och anv?nda dem f?r endast backback l?nga k?rningar, speedwork och enkla k?rningar initialt (fortfarande blanda in med Nike's). Jag m?rkte ocks? n?gra f?r?ndringar i hur mina muskler k?ndes under tr?ningen - det var mer ?mhet p? f?rsta k?rningen i mina inre skinn och hamstrings, som jag antar beror p? att jag vant vid en liten f?r?ndring i mitt g?ng (men kan ha varit fr?n svansen slutet av en tuff springvecka). Shinfr?gorna har f?rsvunnit, men hamstringarna f?ll fortfarande lite stramare ?n normalt. Den nedre h?len j?mf?rt med Nike tycks tvinga (till?ter?) Nike Air Max 90 Dames Mig att vara mindre av en h?lanfallare (och ?rligt talat var jag redan f?rv?nad ?ver hur lite slitage Nike hade p? h?len (se nedan), j?mf?rt med Nike Air Max 90 Mens de tv? par jag ?gde f?rra ?ret) och jag ?r s?ker p? att det tvingar n?gra justeringar i min r?relse. S? tiden kommer att visa sig. Det ?r sv?rt att k?ra "kontrollerade experiment" under k?rning eftersom det finns f?r m?nga variabler som vi inte kan kontrollera (tr?tthet och v?der, s?rskilt). Om ?mheten forts?tter, g?r jag tillbaka och f?rs?ker Brooks Ghost 3's (vilket jag kan g?ra ?nd?). Men nu vet jag (a) jag beh?ver breda skor, och (b) jag beh?ver inte mycket stabilitet och det ?r i sj?lva verket motproduktivt, s? jag kommer att g?ra klokare skoval fr?n denna punkt fram?t. Och jag f?rutser fortfarande en prestationstr?nare i min framtid, ?tminstone f?r kortare t?vlingar. Jag lyssnade p? en av Teds ”Food Rants” p? ett nyligen avsnitt av hans podcast (avsnitt 19 f?r att vara exakt - h?r ?r l?nken Itunes), och var imponerad av sin www.emilytorino.it vilja att uttrycka sina k?nslor i fr?gan om barnfetma lika kraftfullt som han gjorde. Han ?r en kille som verkligen bryr sig om v?r lands unga m?nniskors Adidas Superstar Femme v?lf?rd, och han gav en passionerad f?rklaring i det avsnittet om varf?r fetmaepidemin ?r potentiellt till och med ett problem ur nationell s?kerhetssynpunkt. Jag k?nde mig tvungen att skicka ett meddelande till Ted n?r det g?ller hans uthyrning, och han var tillr?ckligt v?nlig f?r att placera den som ?ppningssegmentet till hans senaste avsnitt (# 22), d?r han och Megan fr?n podcasten Run Vegan Run diskuterar sina tankar om n?ring och fetma. Teds podcast ?r v?l v?rt ditt prenumeration, men ?tminstone rekommenderar jag att du kolla in avsnitt 19 och avsnitt 22. Jag skulle g?rna vilja h?ra vad du tycker! Jag har haft en bekant br?nnande k?nsla i mina muskler i kalven. veckan (fr?mst Nike Internationalist Dames den nedre kalven, eller soleusmuskeln). Jag trodde att jag hade vuxit ut detta p? grund av min regelbundna l?pning i minimalistiska skor, men efter 15 mil Nike Air Max TN Womens i v?rmen p? s?ndagen, f?ljt av 3,1 mil i min Vibram Fivefingers Bikilas p? m?ndag, och sedan ytterligare 5+ i Bikilorna p? onsdag, min benen var ganska stekt.