Zoals lopers 1 en 3 laten zien, is het mogelijk om een ??middenvoet of zeer lichte hiellanding aan te nemen in schoenen die qua constructie vari?ren. Mijn persoonlijke overtuiging is zo gegroeid dat ik vorm nu belangrijker vind dan schoenen, en deze video laat zien dat je een potentieel minder impactvolle stap kunt maken, zelfs in een zwaardere schoen met hakken. Dat gezegd hebbende, naar mijn mening maken dergelijke schoenen het veel moeilijker om die stap te maken, en dit is iets dat ik zelf heb ervaren. Vorm en schoenen Nike Air Max 1 Dames zijn gescheiden maar toch gekoppeld, en ik geloof dat het verplaatsen naar minder schoenen met een kleinere hiellift Nike Air Max Tavas Damen iemand kan helpen weg te migreren van en het loopvlak te overschrijden. Dus de vraag die uiteindelijk opkomt is of je een overstrider bent, wat kan je doet? Een paar weken geleden schreef ik een bericht over een paper gepubliceerd door Dr. Brian Heiderscheit en collega's in het tijdschrift Medicine & Science in Sport and Exercise. Het artikel van dr. Heiderscheit liet zien dat hardlopers die een snellere pas aannemen (verhoogde stapsnelheid) de impact op zowel de knie als de heup verminderden. De studie toonde aan dat het verhogen van de passnelheid met 10% de flexiehoek van de knie bij het eerste contact verhoogde, de pas verkleinde in termen van afstand van de hiel tot het massamiddelpunt bij contact, verminderde www.aquarillon.fr verticale excursie van het massamiddelpunt (dwz minder stuiteren), verminderde de helling van de voet bij impact Nike Air Max Thea Mujer (dwz een minder uitgesproken hielaanslag) en verminderde remimpulsen. Veel van deze veranderingen werden waargenomen met zelfs slechts een toename van 5% in stapsnelheid. Er was veel meer aan dat onderzoek, en een beperking was dat de resultaten nog niet gekoppeld zijn aan verminderde letselpercentages (een onderzoek is blijkbaar aan de gang), maar de boodschap naar huis was dat een kortere, snellere pas goed zou kunnen zijn, een goede aanpak om een ??overstijgend looppatroon te overwinnen, waardoor het risico op blessures op de lange termijn kan worden verkleind (geen woordspeling bedoeld!). Deze video is bijna een jaar geleden gemaakt en de uitgesproken hielaanval is vrij duidelijk - ik wilde mijn loop veranderen als Nike Air Max 90 Femme om geen andere reden dan om te kijken of ik het kon. Na een lange periode van aanvankelijke ongemakkelijkheid, Nike Air VaporMax Donne voel ik me nu erg comfortabel met een kortere, snellere stap, en meestal lijk ik nu op mijn middenvoet of voorvoet te lopen (grotendeels afhankelijk van de schoenkeuze en vermoeidheid). Zal dit me een betere of minder blessuregevoelige hardloper maken? Het is moeilijk te zeggen, omdat ik nog nooit een blessure heb opgelopen waardoor ik veel trainingstijd heb gemist. De overgang was echter verbazingwekkend interessant om te ervaren, en ik voel me nu een switch-hitter in termen van hardloopvorm. Ik kan gemakkelijk schakelen tussen een hiel en een midden- / voorvoetaanslag, en ik kan bijna onmiddellijk zien welke in een bepaalde schoen geschikter en comfortabeler zal zijn. Dit alles is een continu leerproces en ik vermoed Nike Air Max Classic BW Dames dat mijn vorm nog vele jaren in uitvoering zal zijn - ik kijk er naar uit! Dit is een geweldige functie en maakt Nike Air Max 90 Femme sterk dat je niet moet toeslaan als ze willen lang rennen (misschien zelfs naar het verpleeghuis). Als dokter vragen mensen me altijd waar de studies zijn. Het bestuderen van de degeneratieve effecten op lange termijn van een harde hiel zou jaren duren. Door de video te bekijken, weet men conceptueel ... dit doet zeer. Een analogie is wat we beginnen te leren over repetitieve effecten in het voetbal en dat het niet goed is. De autopsiemonsters bewijzen het. Deze week pleegde een universiteitsvoetballer zelfmoord en de post mortem gaf aan dat hij chronische traumatische encefalopathie had. Ik ben hier een beetje laat mee, maar heb je tips over hoe je je hardloopformulier moet aanpassen aan kortere en snellere passen? Hoewel Nike Air Max 90 Dames ik mezelf nooit op video heb opgenomen tijdens het hardlopen, denk ik dat mijn passen veel op je video uit Asics Gel Lyte 3 Damen 2009 lijken. Ik heb er als recreatieve hardloper mee geworsteld of ik me zou moeten bezighouden met het wijzigen van mijn pas, of gewoon hardlopen zoals het normaal is . Ik ben onlangs overgestapt van de Brooks Adrenaline naar Brooks Launch, maar ik ben nog steeds heel opvallend (en waarschijnlijk overschrijdend).